Erasmus+ KA2

DigiGreen4VET

No âmbito do projeto DigiGreen4VET, que decorreu esta semana em Valência, 6 alunos da turma 11TCOM, acompanhados pelas professoras Diana Monteiro e Sara Ferreira e em parceria com os seus colegas das escolas CIP FP Ausiàs March (Valencia) e Max-Weber (Dusseldorf), atividades que promovem competências digitais, ambientais e profissionais.

A formação em “green skills” foi concretizada através da apresentação de propostas de consciencialização ambiental. Em complemento, foram dinamizadas atividades culturais com a visita a emblemáticos e históricos monumentos da cidade. Hoje estão de regresso cheios de novas experiências.

EN

As part of the DigiGreen4VET project, which took place this week in Valencia, 6 students from class 11TCOM, accompanied by teachers Diana Monteiro and Sara Ferreira and in partnership with their classmates from CIPFP Ausiàs March (Valencia) and Max-Weber (Dusseldorf), activities that promote digital, environmental and professional skills.

The training in “green skills” was accomplished through the presentation of environmental awareness proposals. In addition, cultural activities were streamlined with visits to emblematic and historical monuments of the city. Today they are back full of new experiences.